In april en mei ben ik bezig geweest met het opzetten en voorbereiden van een communicatiecampagne rond het bijzondere merk Cool Bear. Dit siropen merk was het eerste suikervrije alternatief in de markt voor siropen. Met hulp van natuurlijke zoetstoffen uit de stevia plant. Het merk heeft als missie om kinderen een mooie toekomst te geven. Ze gaan – nu het merk wat meer volwassen is-, nog een stap verder in hun positionering. Naast gezond ook een duurzaam en sociaal betrokken alternatief in de markt voor siropen. Dit doen ze samen met hun primaire doelgroep, de kinderen…

Helaas kan ik niet meer verklappen, dat kan pas als de lancering een feit is. Hiertoe worden nu de puntjes op de i gezet. Met plezier heb ik gewerkt aan: het finetunen van de positionering en de key message; de opzet van de communicatiecampagne; het communicatieplan; concept persbericht/perskit/perslijst; voorbereidende business presentaties… etc. Lees ook over mijn andere projecten en wie weet kan KAREN ook voor jouw merk wat betekenen!

Communicatiecampagne Cool Bear

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *